Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannattaako 1 ja 3 -vuotiaiden lasten kanssa mennä Titi-nallen taloon?

Vierailija
04.07.2011 |

Sinne Ikaalisiin? Onko se noin pienille sopiva paikka?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari viikkoa sitten oltiin juurikin 1- ja 3-vuotiaan kanssa Titi-nalleja halimassa. 3-vuotiaalle ihan täydellinen ja 1-vuotiaallekin löytyy tutkittavaa.

Vierailija
2/9 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mennä,olin viime kesänä tytön (silloin 1v8kk) kanssa, tykkäsi kovasti. Tänä kesänä uudestaan! Ainoo, että en usko, että siellä on hissiä, on sokkeloinen ja kahdessa kerroksessa, et jos 1 vee ei osaa kävellä, niin joutuu kanniskelemaan, luulen,että rattailla ei pääse ylös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä itse puuhataan paljon ja oman halun mukaan, sekä voi osallistua laulu yms tuokioihin n.1h välein. Lippu on päivän voimassa ja voi vaikka välillä käydä uimassa. Meidän tytöt on tykänneen paljon titi-nalle talosta ja ikaalisen kylpylästä, jossa on paljon puuhaa ja mahdollisuuksia pikkulapsille.

Vierailija
4/9 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...missä siellä kannattaisi olla yötä? Näkyy siellä Nalletalon lähellä olevan useampaakin yöpymismahdollisuutta/hotellia... Oma minikeittiö, mitähän sisältää?

Vierailija
5/9 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-vuotiaalle se on jo aivan ehdottomasti passeli paikka. Esikoisen olen vienyt ekan kerran kun oli muistaakseni vähän alle 2 vee. Toisen kerran käytiin, kun silloinen kuopuskin oli mukana ja veljellä oli ikää alle 1vee. Varsinkin tyynyhuoneessa tykkäsi pienempikin kontata ja musiikkihuoneessa paukutella kapuloita yms. Pihalla löytyy näin kesällä kotieläimiä, joita on kiva ihmetellä. Ja isompi kävi vähän väliä halailemassa nalleja. Maalaushuoneessakin käytiin moneen otteeseen. Sinne vaan! Kiva paikka!

Vierailija
6/9 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten pääsee rattaillekin yläkertaan!

Vierailija
7/9 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten pääsee rattaillekin yläkertaan!

Vierailija
8/9 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talossa on myös hissi, eli vaunuilla (tai matkarattailla) pääsee molempiin kerroksiin!

Vierailija
9/9 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillekin sopiva lomakohde! Ti Ti on meillä kovasti tykätty : )