Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko olla mahdollista?

Vierailija
23.07.2011 |

Nettiyhteys menee poikki perjantaina, ilmoitetaan palvelun tarjoalle asiasta ja viikonloppuna ei tapahdu mitään. tulevat korjaamaan vian vasta maanantaina??

Jos maksetaan palvelusta niin eikös homman pitäisi toimia?

Naurettavaa "palvelua".

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se vaan menne, duunarillakin on viikonloppu vapaata.

Vierailija
2/7 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se yleensä menee. Jos haluaa 24/7 palvelua ostaa, siitä pitää maksaa ihan oikeaa rahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä olet nyt netissä?

Vierailija
4/7 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen tekemistä duunarin viikonloppuvapaalla on tän asian kanssa?

Kyllä mä olen sitä mieltä että jos palvelusta maksaa, se pitää olla koko ajan käytettävissä. Tuskin kukaan haluaa tyhjästä maksaa.

Vierailija
5/7 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen tekemistä duunarin viikonloppuvapaalla on tän asian kanssa?

Kyllä mä olen sitä mieltä että jos palvelusta maksaa, se pitää olla koko ajan käytettävissä. Tuskin kukaan haluaa tyhjästä maksaa.


Ensinnäkin lähdetään liikkeelle siitä, että minkän palvelun ei voida odottaa olevan käytettävissä 24/7. Edes nettiyhteyden. Toiseksi, nopeus jolla vikatilanteisiin reagoidaan (normaalioloissa) on määritetty operaattorin kanssa tehtävässä sopimuksessa.

Operaattori ei ole naurettavan kuluttajaliittymän hinnalla sitoutunut siihen, että vikapartio lähtee liikkeelle heti kun puhelin soi, ei edes arkena.

Jos haluat kompensaatiota, voit vaatia lähinnä hinnanalennusta vuorokausilta joina yhteys ei ole käytettävissä, olettaen että syy on operaattorin. Jos taas vika löytyykin vaikkapa kiinteistöstäsi, operaattori ei ole korvausvelvollinen, vaan laittaa myös laskun korjauksesta kiinteistön omistajalta. Jos vika on asiakkaanpäätelaitteessa, lasku korjauksesta tulee luonnollisesti sinulle, eikä taaskaan operaattori maksa mitään.

Vierailija
6/7 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen tekemistä duunarin viikonloppuvapaalla on tän asian kanssa?

Kyllä mä olen sitä mieltä että jos palvelusta maksaa, se pitää olla koko ajan käytettävissä. Tuskin kukaan haluaa tyhjästä maksaa.

on töitä 5 pvä viikossa eli viikonloput vapaat. Näin se vain kuules menee.

Hyvin näytät pärjäävän netin kanssa ilman korjaustakin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on töitä 5 pvä viikossa eli viikonloput vapaat. Näin se vain kuules menee.

päivistysryhmätkin, mutta ei niitä lähetetä minnekään yhden liittymän takia. Isomman vian takia kyllä, siksi se vikailmoitus kannattaa tehdä, sillä sen kautta operaattori saa tiedon myös ongelmien laajuudesta.