Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jippii, kerrankin onnisti! :) Hevisaurus konsertti...

Vierailija
19.05.2011 |

Syksyllä uusi konserttikiertue ja huomasin sen tänään niiden kotisivuilta. Nyt sain sitten lipun lapselle eturivistä kun ei vielä juuri kukaan ollut ostanut niitä lippuja. Kyllä poika yllättyy ja ilahtuu moisesta synttärilahjasta :)

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän