Lue keskustelun säännöt.
On kyllä NIIN kätevää tehdä ruuat valmiiksi jo edellisiltana!
20.07.2011 |
Ei ole kiire pois puistoista, pihaleikeistä, ei paineita seistä hellän äärellä kun aurinko paistaa.
Pistin illalla uuniin lasagnen samalla kun siivoilin keittiötä. Kyllä oli fiksua :)
Aiemmin tein lihapullakastikkeen, keitin vain spagetit juuri ennen ateriaa.
Kommentit (2)
Keitot ja juuri kastikkeet on käteviä tehdä valmiiksi, kastikkeen seuraksi tosiaan keittää pastan tai perunat vaan.
Mutta lasagne on kyllä kaikkein parasta tuoreeltaan, jostain syystä mulle ei ainakaan uppoa lämmitettynä.
Kesällä meillä tykätään syödä lounaaksi tonnikala- ym. salaatteja, nekin voi tehdä vaikka aamulla valmiiksi. Iltaruuaksi monesti grillataan, sekin on helppoa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
sen "iltaruuan". Lounaaksi syödään sitten niitä edellisen iltaruuan jämiä.
Näin siis kotiäiti.