Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Farkkuhame yo-juhliin?

Vierailija
19.05.2011 |

Voinko laittaa pitkän tumman farkkuhameen serkun yo-juhliin? Entä minifarkku+leggarit? Jos paita juhlavampi ja kampaus&meikki&korut asuun sopivat.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan ehkä sen pidemmän hameen. On kuitenkin tummaa farkkua, sopiva leikkaukseltaan. Mulle se on juhla-asu kun en muutoin hametta pidä :D

Vierailija
2/16 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö teille ole opeteetu ees juliin pukeutumista kotona!!!!!!!!!!!Varmaanjää persekin pesemättä kun on niiiiiiin pitkä hame ettei haise...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitteko te hienopierut nyt kertoa missä sanotaan että pitkä farkkuhame ei käy? Mulla on tosi kiva farkkuhame ja se oli mun serkun ylioppilasjuhlissa. Näytti hyvältä ja oli ihan juhlava.

Vierailija
4/16 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitteko te hienopierut nyt kertoa missä sanotaan että pitkä farkkuhame ei käy? Mulla on tosi kiva farkkuhame ja se oli mun serkun ylioppilasjuhlissa. Näytti hyvältä ja oli ihan juhlava.

Tietty jos pukeutuu arkena verkkareihin, niin farkkuhame voi itsestä tuntua juhlavalta. Sitä se ei kyllä oikeasti ole.

Vierailija
5/16 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietty jos pukeutuu arkena verkkareihin, niin farkkuhame voi itsestä tuntua juhlavalta. Sitä se ei kyllä oikeasti ole.

Smart casualiin sopii farkku. Riippuu siis juhlan luonteesta. Myös farkkuhameen malli ja väri vaikuttavat. Beesi, punainen ja tumma farkku sopivat varmasti rentoon juhlaan.

Vierailija
6/16 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymr????FARKUT EIVÄT OLE JUHLAVAATTEET VAAN JENKKIEN TYÖKANGAS!EI SIIS MITÄÄN MIKÄ TEHTY KYSEISESTÄ MATERIAALISTA!JUHLAT ON JUHLAT!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/16 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

farkusta tehty pitkä hame ja bleiseri. Mutta riippuu varmaan myös juhlan luonteesta.

Vierailija
8/16 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei mitään minihame+leggarit-yhdistelmää,nuo soveltuu pussikaljoitteluun puistossa mutta ei JUHLIIN

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/16 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herttinen sentään.

Vierailija
10/16 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehillä juhlissa farkut + bleiseri yhdistelmiä. Terveisin juntti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/16 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoppa vaan niitä yo-lakin saaneita tyttöjä, niin varmasti bongaat useammatkin leggarit!! Ja menneinä vuosina vielä enemmän. Huoletta voit pistää tuon yhdistelmän, omissa juhlissa oli naisillakin ihan tavallisia tummia siistejä housuja ja caprihousuja (myös opettajilla jotka kiersi monet juhlat), kyllä tuo farkkuhame juhlavammalta kuulostaa.. ei yo-juhlat ole mitkään pukujuhlat, ei miehilläkään tarvi olla pukua päällä.. juhlakalulla ja lähisukulaisilla tietysti kyllä, mutta ei kaikilla ole, enkä kokenut sitä mitenkään epäkunnioittavana.

Vierailija
12/16 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidän sitä kyllä todella epäkunnioittavana. Ajatelkaas niin, että yo-juhla on kuitenkin monelle nuorelle siihenastisen elämän suurin juhla. Ja sitten siihen ei viitsitä sen vertaa panostaa, että laitettais juhlavaatteet päälle. Todellakin junttia.



Pikkusiskoni (ja minä ja moni muu siskon puolesta) oli todella pahoillaan, kun hänen lakkiaisissaan oli yksi naisvieras sammareissa ja T-paidassa. Tuntui, että vierasta ei voi vähempää kiinnostaa, ja että hän on paikalla vain koska on pakko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/16 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystäväni arkivaatteissa, tuntui pahalta. Mutta jos hameeseen yhdistää juhlavamman paidan, kengät ja "somisteet" niin hyväksyisin.

Vierailija
14/16 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei. Jos taas se muistuttaa malliltaan, pituudeltaan ja väritykseltään perinteistä puolihametta, niin varauksella kyllä. Pitää toki tietää, millaista pukeutumista itse juhlissa odotetaan/muilla on - joissakin suvuissa nuo ovat rennommat juhlat ja toisissa taas erittäin juhlavat mekot ja puvut ovat itsestäänselvyys. Ensimmäiseen tuo hame kävisi, jälkimmäiseen ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/16 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suoraan tyrmää farkkua hameen materiaalina. Mietitty farkkuasu, juhlallisemmalla paidalla ja asusteilla sopii mielestäni.

Vierailija
16/16 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ainakaan halunnut mitään pönötysjuhlia vaan ihan rennot juhlat. Joten todellakin farkkuhame oli sopiva ja myös sammarit. Miehillä (etenkin nuoremmilla) farkut ja kauluspaita. En kyllä muutenkaan tehnyt mitään asutarkastusta vieraille. Aika kauheaa opetella niuhottamaan jo noin nuorena :( Ja äidin ja siskojen opettaa loukkaantumaan noin mitättömästä asiasta.. veikkaan että sen sammarinaisenkin lahjat kyllä kelpasi...



Ja tiedättekös mitä tarkoittaa pukukoodi. Se on se mikä kutsuihin laitetaan jos halutaan tietynlainen pukeutuminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi