Miksi ja mistä lomalla riidellään?
Miksi lomalla riidellään niin paljon? Miksei vain nautita vapaa hetkistä? Onko odotukset liian korkealla? Mistä te riitelette lomalla?
Kommentit (7)
Joka vuosi koitan laittaa riman alas, mutta ei, mies yllättää aina vaan negatiivisemmin. 2 viikkoa saattaa mennä ja hyvä jos hän viitsii ennen iltapäivää raahautua ylös sängystä. Sitten roikkuu koneella yökaudet ja kierre on valmis. Me sitten lasten kanssa vietetään keskenään kesäpäiviä ihan kuten arkipäiviäkin, sillä erotuksella vaan, että on 1 täysi-ikäinen kakara sotkemassa kotia.
mun mies ei koskaan suutu, vaikka mä olen kamala akka.
Siis, että mietitään etukäteen minuuttiaikataulua ja että "sit lomalla tehdään sitä, tätä ja tuota ja käydään siellä ja täällä ja kierretään kaikki sukulaiset ja mökit ja remontoidaan asunto ja vietetään laatuaikaa ja löhötään vaan"
Ja sit ku loma alkaa, niin molemmat aikuiset + vielä lapset haluaakin tehdä asoita eri järjestyksessä tai ihan toisia juttuja, kun muut.
Siinäpä sitä onkin sit riita valmis...
uimarannalle mennään. Yleensä sopu löytyy nopeasti.
niin riidat on aika vähissä. Silti joskus mökillä hymy hyytyy, toinen vain alkaa ärsyttää. Siis pikkuasioista riidellään jos riidellään.
Mutta onhan lomien jälkeen aina eropiikki. Puolisoille on kova pala viettää 24/7 yhdessä, todetaan ehkä ettei ole mitään yhteistä.
Jos mieheni roikkuisi koneella tai pelaisi pelejä puhelimella kuin joku lapsi tai teinipoika meillä riideltäisiin huomattavasti enemmän! Millainen henkinen elämä on aikuisella joka vain tappaa aikaa tuollaisilla?
Olin ostanut meille kahdelle romanttisen kaupunkiloman erääseen Euroopan kauneimpaan kaupunkiin, ja odottanut reissua monta kuukautta. Parin päivän kiertelyn jälkeen mies ilmoitti, ettei jaksa enää kulkea kaupungilla eikä mikään kiinnosta. Tuntui, kuin olisin joutunut raahaamaan kiukuttelevaa 5-vuotiasta perässä. Mikään ei kiinnostanut eikä huvittanut. Mies olisi halunnut vain maata hotellihuoneessa pelaamassa kännykällä... Kun lopulta lähdin yksin kaupungille, mies laittoi kohta viestiä perään, että hotellihuoneessa on tylsää yksin... Pilalle meni koko paska, ensi kerralla lähden yksin!