Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Eikö tuo sekopäisiä aloituksia kirjoittava voisi saada estoa tänne?
10.03.2011 |
Pelkkää ihmisten sekavaa haukkumista ja muutenkin vailla järjen hiventä sen jutut. Sinänsä tosin aika linjassa av:n muun "keskustelun" kanssa.
Kuka tänne aaveelle viitsii enää kohta tullakaan.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
etusivulla. ei jaksa hypellä kakkossivulle, joten taidanpa palailla myöhemmin takaisin, josko kirjoittaja olisi jo vähän rauhoittunut.