Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
VIHDOINKIN, mies hakenut
13.03.2011 |
15 työpaikkaan ja perjantaina soitettiin että hänet on valittu. Palkkakin on todella kiva, ennen sai 3500€ brutto/kk myyntitykkinä.
Nyt pyysi paljon enemmän ja se luvattiin...tietty pakko ei olisi ollut vaihtaa mutta 15v samassa paikassa ja melkein sama palkka
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
pääsi jo myyntipäällikkö tehtäviin ja ei koeaikaa.
Alaisia 15kpl.
Alue: Aihe vapaa
eli seuraavat 6 kk miehellä onkin näyttämistä, että on palkkansa arvoinen.