Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luotaantyöntävimmät pariskunnat...

Vierailija
24.02.2011 |

Siis oikeita pariskuntia, jotka eivät mielestänne toimi yhdessä...



Mielestäni Ashton&Demi sekä Satu&Reidar on tällaisia pareja - en ikinä ymmärrä suhteita, jossa mies on paljon nuorempi kuin nainen..



Myös Peter Franzen ja se sen puoliso on aika yhteensopimaton pari - tosin en heistä tykkää muutenkaan kummastakaan... :)

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

larivaara seurusteli nuorena teatterikorkeakoululaisena jouko turkan kanssa ja sopi sen kanssa kyllä paremmin yhteen kuin ikiteinin toivosen.

Vierailija
2/14 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivat TOTAALISEN eri paria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat melko besserwissereitä vastoin parempaa tietoaan

Vierailija
4/14 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi hyvä pari. Näyttävä ja rock-henkinen. Ja heillä näyttää synkkaavan tosi hyvin yhteen.

Vierailija
5/14 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

merja larivaara ja kari-pekka toivonen ovat epäsopiva pari. Musta k-p on namu ja symppiksen oloinen kun taas larivaara on erittäin vastenmielisen oloinen ihminen

Vierailija
6/14 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yöks

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/14 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olli vaikuttaa niin symppikseltä ja vaimo taas.... no niin.

Vierailija
8/14 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yöks


Olen kyllä ehdottomasti samaa mieltä että Niinistö & Haukio on kaikkein luotaantyöntävin pariskunta. En ikinä ymmärrä pariskuntia joissa mies on paljon vaimoaan vanhempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/14 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joista joskus aikanaan ihmettelin, miten ovatkaan yhteen päätyneet :), mutta ei he silti ole luotaantyöntäviä pariskuntia.



Esimerkkisi pariskunnat eivät mua ainakaan murehdituta ollenkaan, enkä näe niissä mitään vikaakaan.

Vierailija
10/14 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timo T.A ja vaimonsa! Argh...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/14 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satu&Reidar on tällaisia pareja - en ikinä ymmärrä suhteita, jossa mies on paljon nuorempi kuin nainen..

Herranjestas juu, 4 vuotta ikäeroa! Moraalitonta!

Vierailija
12/14 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

läträä viinalla ja vaimo hissuttelee sivussa??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/14 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on aina vaikuttanut siltä, että Kirsi olis väh. 10 vuotta Eiccaa vanhempi. Ihan eri tyylisiäkin. Siis eivät ole itse asiassa luotaantyöntäviä, mutta jotenkin niin epäsopivan oloisia toisilleen.

Vierailija
14/14 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

seurustelevat keskenään, ja Eicca Toppinen ja kirsi ylijoki keskenään,

taisit sekottaa nimet,joka tapauksessa he ovat sellasia pareja mielestäni jotka eivät "ulkoisesti sovi"yhteen..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi