Lue keskustelun säännöt.
no nyt ei sitten sais ottaa edes parasetamolia...
09.11.2010 |
Mä luulin, että raskaana ollessa olisi ihan ok ottaa parasetamolia. Mutta näyttäis että sekin on huonoa... vaikuttaa poikavauvojen kivesten kehitykseen.
http://www.dailymail.co.uk/health/article-1327779/Can-taking-aspirin-pr…
Kommentit (2)
Se tuhoaa maksan. Sen mitä olen tarvinnut kipulääkkeitä raskauksien aikana, olen ottanut ibuprofeiinia. Jos minulla olisi ollut kovia tai vaikeita kipuja, niin olisin varmaan tehnyt toisin. Onneksi nyt näin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
http://www.iltalehti.fi/raskausjalapset/2010110812659211_rb.shtml