Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mitä ihmettä vaipoista (?) lähtee? Pieniä kirkkaita palloja?
09.11.2010 |
Vauvan pepussa oli äsken tuommoisia aika paljon?
Kommentit (3)
Se on superabsorbenttiä, joka on öljypohjainen tuote. Käytetään vaipassa siksi että imee noin 10-kertaisesti nestettä verrattuna puukuituun. Vaipassa siis jonkin verran puukuitua ja kuitukangasta ja sitten tuotasuperabsorbenttiä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
hyvä tietää että ovat vaan täytettä vaipasta
Alue: Aihe vapaa
joka sen nesteen imee. Vaippa on rikkoontunut siis.