Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Maksan ekaluokkalaiselle pojalle
08.09.2010 |
siitä, että hän lukee pikkusiskolleen kirjoja. 20 senttiä per kirja ja nätisti pitää lukea (ei siis hosuen). Poika tykkää ja saa vähän säästöpossuun rahaa (ei saa viikkorahaa).
Onko ihan järkkyä? Tänään luki onneissaan kolme kirjaa.
Kommentit (5)
kiitos =)
(sopii varmasti 9 vuotiaallekin)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
meillä eppu ei oikein ole innostunut lukuläksyistä. toi vois olla hyvä juttu lukea pikku veikalle aapista rahasta! Jei!
loistava idea! :D
Täytyypä ottaa heti käyttöön..Meidän tokalainen lukee muutenkin kokoajan, mutta on "jumiutunut" aku ankkoihin, jospa sen saisi noin lahjottua lukemaan muutakin, ja pienemmät sisarukset kuuntelee vaikka sata kirjaa päivässä jos vaan joku ehtii lukea!
Alue: Aihe vapaa
tosi hyvä idea!