Meillä täitä,mitä kannattaa tehdä?
Tänään löytyi lapselta
*Pää pesty
*pojan hiukset leikattu
*saivareet nypitty
*kaikki lakanat,käytössä olleet vaatteet pesty 60asteessa
*pipo laatikko pakkasessa
*unilelut säkissä parvekkeella
samoin kuin peitot ja tyynyt,sekä viltit ja sohvatyynyt(kannaattaako nämäkin pestä)
*imuroitu on
MITÄ VIELÄ!
Kommentit (4)
oon pessy vaatteet 60asteessa,eikö se riitä!
Tänään löytyi lapselta *Pää pesty *pojan hiukset leikattu *saivareet nypitty *kaikki lakanat,käytössä olleet vaatteet pesty 60asteessa *pipo laatikko pakkasessa *unilelut säkissä parvekkeella samoin kuin peitot ja tyynyt,sekä viltit ja sohvatyynyt(kannaattaako nämäkin pestä) *imuroitu on MITÄ VIELÄ!
Tänään löytyi lapselta *Pää pesty *pojan hiukset leikattu *saivareet nypitty *kaikki lakanat,käytössä olleet vaatteet pesty 60asteessa *pipo laatikko pakkasessa *unilelut säkissä parvekkeella samoin kuin peitot ja tyynyt,sekä viltit ja sohvatyynyt(kannaattaako nämäkin pestä) *imuroitu on MITÄ VIELÄ!
Tänään löytyi lapselta *Pää pesty *pojan hiukset leikattu *saivareet nypitty *kaikki lakanat,käytössä olleet vaatteet pesty 60asteessa *pipo laatikko pakkasessa *unilelut säkissä parvekkeella samoin kuin peitot ja tyynyt,sekä viltit ja sohvatyynyt(kannaattaako nämäkin pestä) *imuroitu on MITÄ VIELÄ!
Kannattaa kammata hiuksia täikammalla vielä ahkeraan jopa noin kahden viikon ajan,sillä joitain munia on saattanut jäädä ja ne voivat kuoriutua ja siis jälleen lisääntyä.Mä tein meidän lasten kanssa noin,sillä vaikka luulin,että oltiin päästy niistä eroon ,niin tosiaan parin viikon ajan löytyi vielä joitain yksittäisiä yksilöitä ja tämä ahkera kampaaminen ja pois nyppiminen auttoi.
oisko jotain mitä pitäis vielä muistaa!