Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko maksaisit lehitä(kaksplus, vauva, kunto+,kauneus ja terveys) kirpparilla?

Vierailija
31.05.2010 |

Paljonkohan noista lehdistä viitsii pyytää, että varmasti menevät kaupaksi eikä tartte takasin kotia raahata?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa hienoa, heti otsikossa oikein mega kirjoitusvirheet AP

Vierailija
2/6 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna lahjoittaisin ne paikalliseen terveyskeskukseen, lastesi kuntoutustarjoajan odotushuoneeseen, hammalääkärille, kampaajalle, johonkin. Tai vie kierrätyspisteeseen jos teidän taloyhtiössä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos ottaa isomman nipun niin paljous alennusta.



Vierailija
4/6 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita lehtiä saa ilmaiseksi lehtiroskiksesta, joka on paljon lähempänä kuin kirpputori.

Vierailija
5/6 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei niillä mitään jymymenekkiä ole ollut, mutta kyllä jonkinverran on mennyt kaupaksi. Itse ostin juuri lauantaina kaksi uusinta Kaksplussaa 80 senttiä / kpl. Jotain tuota hintaluokkaa voi pyytää ja ellei mene kaupaksi, niin jätepaperiin sitten vaan.

Vierailija
6/6 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

0,20€/kpl.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä