Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei lehdenmyyjät voi ymmärtää, jos ei kiinnosta niin ei kiinnosta??

Vierailija
16.06.2010 |

Äsken soitti nuorimies jostain lehtitalosta ja luetteli lehtiä ja kysyi "Mikä näist on mieluisin". Minä siihen "joo, nyt en tilaa mitään".

Tämä vaan jatkaa "niinniin, mut mikä näist on mieluisin", minä "ei mikään, en tilaa mitään". Mies inttää, joo niin niin, mut mikä näist on mieluisin"



Voi helvata..

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka mukaan puhelut pitää hoitaa ja joka puhelu nauhoitetaan.

Vierailija
2/8 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjät on innokkaita kesätyöntekijöitä pahimmassa tapauksessa ensimmäisessä palkkatyössään.. Kyllä se into parin viikon päästä laantuu, ja vänkääminen vähenee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koettaisit nyt vähän ymmärtää.

Vierailija
4/8 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamulla, onneksi oli äänettömällä ettei vauva herännyt kun kerrankin sai nukkua..

Vierailija
5/8 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minusta se on jo kiusaamista, jos intetään ja intetään, eikä uskota vaikka selvästi sanon, että ei kiitos.



Minä ostan tuotteita mitä tarvitsen vähemmälläkin inttämisellä.



Ja tosiaan, se mies sanoi ton mikä näist on mieluisin- jutun ainakin 8 kertaa, vaikka vastasin selvästi, ettei mikään niistä kiinnosta.

Vierailija
6/8 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jostain nauhalta sitä myyntipuhetta heti, kun joku erehtyy vastaamaan....



Kyllä, ymmärrän heidän tekevän työtään, mutta ei se minua velvoita kuuntelemaan turhaa myyntipuhetta minuuttitolkulla.



Sen vuoksi sanon heti, että "en tilaa mitään lehteä, koska mies on Sanomalla töissä ja saa kaikki heidän aikakauslehtensä ilmaiseksi, ja siinä pinossa riittää mulle lukemista, kiitos hei!"



Tuo on sitä paitsi ihan totta. Ja säästän samalla sen myyjän aikaa ja leukaperiä, kun ei tartte turhaan höpistä koko myyntilitaniaa läpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minusta se on jo kiusaamista, jos intetään ja intetään, eikä uskota vaikka selvästi sanon, että ei kiitos.

Minä ostan tuotteita mitä tarvitsen vähemmälläkin inttämisellä.

Ja tosiaan, se mies sanoi ton mikä näist on mieluisin- jutun ainakin 8 kertaa, vaikka vastasin selvästi, ettei mikään niistä kiinnosta.

ja vahti.

Vierailija
8/8 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille painotettiin, että asiakkaan ensimmäinen " ei " ei vielä ole kielteinen vastaus. Ja miksi kukaan lehtimyyjä ensimmäisen ein jälkeen sanoisikaan, että okei, kiitos kuulemiin, kun kerran provikkapalkalla siellä mennään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi