Lue keskustelun säännöt.
Jihuu!!!! Sain työpaikan 2,5kk työttömyyden jälkeen!!
15.06.2010 |
Soittivat pari tuntia sitten! Ja vielä ehdin pitää 1kk keäslomankin tässä ennen töiden aloittamista!
Kommentit (3)
Hieno saavutus näinä aikoina. Millä alalla työskentelet?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Hieno saavutus näinä aikoina. Millä alalla työskentelet?
t.ap
Sinulle tuleekin mukava kesäloma!