Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiihtäjät! Kuuluuko lpasen 5v suksia voidella? Sukset siis lipsuu.

Vierailija
12.01.2010 |

Musta se vaikeuttaa tota hiihtämistä kun sukset lipsuu lapsella. Jossakin luki ettei lasten suksia kuulu voidella, miten on?



Itse laitoin eilen pitoteipin omiin suksiini ja hiito on paljon mukavampaa kun mäetkin pääsee ylös

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai lapsenkin sukset on hyvä olla oikein voideltu. Pitoteipit on hyvät.



Jos lapselle on ostettu ns.pitopohjasukset, niitä ei tarvitse voidella. Tavalliset sukset täytyy.

Vierailija
2/2 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen kun sukset lipsui ja en tajunnut miten muut pääsee eteenpäin helposti ja minulla se on työn ja tuskan takana. Kunnon välineet lapsille niin he jaksavat harrastaakkin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi