Lue keskustelun säännöt.
aivan kauhea jakso dr. philissä nyt :(
Kommentit (6)
Laitoin onneksi äänitykseen, etteivät lapset näe.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ja kehtaakin vielä väittää, että lapset olivat oikeasti sairaita.
aiemmin ei ollut maininnut että lapsi olisi ollut elossa.
ja kuoli hänen syliinsä. Se eukko väittää vauvan syntyneen kuolleena.
???