En kyllä koskaan enää puutu ystävieni tai tuttavieni parisuhdedraamoihin.
En enää koskaan sano juuta enkä jaata.
Olin vuosi sitten tosi syvällä erään ihmisen erokriisissä ja ko henkilö alkoi vaikuttaa psykoottiselta. Kulki kodissamme epämääräisesti, käyttäytyi oudosti, lapsetkin pelkäsivät.
Sitten päätin että tuota ihmistä en enää perheeni lähelle päästä. Laitoin välit poikki. Vuosikausien tiiviiden ystävyyden jälkeen.
Se oli oikea ratkaisu. Nyt en enää koskaan, en koskaan, puutu enkä kannoitu kenenkään asioihin.
Mustasukkaiset ja petetyt ihmiset ovat aina arvaamattomia. Tämä Sellon tapaus vahvisti ajatuksiani.
Kommentit (5)
En ikinä enää puutu muiden asioihin!
parisuhdekriisiä potevat ihmiset. Ainakin se, joka keksii omasta päästään ongelmia muille ettei oma kriisi tuntuisi niin pahalta... :-) .
Niille ottaa koville jos nainen jättää. Se on selvä.
eli jätätte ystävän pulaan :(
Minä kyllä edelleenkin tarvittaessa autan ystävää / sukulaista eron hetkellä! Ei ole helppoa päästä irti sairaasta ihmissuhteesta!
Nimim. Itse sellaisessa suhteessa nuorena ollut ja yhden ystävän sellaisesta pois auttanut
ja toisaalta apua voi antaa katkaisematta kokonaan välejä, mutta jotenkin rajaten tätä apua.
"Sellon tapaus" ei mielestäni ole mikään tyypillinen parisuhdedraaman päätös tai osa.