Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kyllä koskaan enää puutu ystävieni tai tuttavieni parisuhdedraamoihin.

Vierailija
02.01.2010 |

En enää koskaan sano juuta enkä jaata.



Olin vuosi sitten tosi syvällä erään ihmisen erokriisissä ja ko henkilö alkoi vaikuttaa psykoottiselta. Kulki kodissamme epämääräisesti, käyttäytyi oudosti, lapsetkin pelkäsivät.



Sitten päätin että tuota ihmistä en enää perheeni lähelle päästä. Laitoin välit poikki. Vuosikausien tiiviiden ystävyyden jälkeen.



Se oli oikea ratkaisu. Nyt en enää koskaan, en koskaan, puutu enkä kannoitu kenenkään asioihin.



Mustasukkaiset ja petetyt ihmiset ovat aina arvaamattomia. Tämä Sellon tapaus vahvisti ajatuksiani.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toisaalta apua voi antaa katkaisematta kokonaan välejä, mutta jotenkin rajaten tätä apua.



"Sellon tapaus" ei mielestäni ole mikään tyypillinen parisuhdedraaman päätös tai osa.

Vierailija
2/5 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä enää puutu muiden asioihin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

parisuhdekriisiä potevat ihmiset. Ainakin se, joka keksii omasta päästään ongelmia muille ettei oma kriisi tuntuisi niin pahalta... :-) .

Vierailija
4/5 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niille ottaa koville jos nainen jättää. Se on selvä.

Vierailija
5/5 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli jätätte ystävän pulaan :(



Minä kyllä edelleenkin tarvittaessa autan ystävää / sukulaista eron hetkellä! Ei ole helppoa päästä irti sairaasta ihmissuhteesta!



Nimim. Itse sellaisessa suhteessa nuorena ollut ja yhden ystävän sellaisesta pois auttanut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi