Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä itsellesi turhaa lahjoittaisit tarvitsevalle?

Vierailija
18.12.2009 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruskean lack-hyllyn.

Vierailija
2/7 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lahjoittaisin (ja olen lahjoittanutkin!) vaatteita, astioita, lakanoita, pyyhkeitä jne. Tälläkin hetkellä tarvitsevaa odottaa poikien 140cm- vaatteita, naisten s-xl koon vaatteita muutama säkillinen, kaikki nykyaikaisia, muutaman vuoden vanhoja vähän käytettyjä vaatteita.. Ei vaan kelleen kelpaa..

Lisäksi pieni kahvinkeitin sekä jonkin verran astioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes käyttämättömän Baby Björn-kantorepun lämpöpusseineen. Ostin raskauden alkuvaiheissa, ja vasta myöhemmin kuulin ettei ole välttämättä hyväksi kantajalle eikä vauvalle. Sitten ostin Manducan ja paljon parempi onkin. Nyt en vaan todella tiedä mitä tuolle BB:lle tehdä; en oikein tohdi ystävällekään lahjoittaa sellaista, mitä itse en olisi vauvalla käyttänyt.



Muutakin vastaavaa sälää varmasti löytyy.

Vierailija
4/7 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten ihan ok mutta seksi ei kiinnosta....

Vierailija
5/7 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten ihan ok mutta seksi ei kiinnosta....

ihanaa, anna mulle! mä kun luulin etten vois enää ikinä elää miehen kans kun niille on "pakko" antaa :/

Vierailija
6/7 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku hakisi ne täältä. Ei vaan ketä kiinnosta maksaa pianon kuljetus kuluja kotiinsa. Tuota jyrsijöille tarkoitettua isohkoa ja uutena hankittua häkkiä ei ole edes kukaan kysellyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vauvan uudehkon sitterin. Myös joitain astioita voisin lahjoittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän