Lue keskustelun säännöt.
ONNEKSI minulla ei ole yhtään kummilasta!!!!
Kommentit (7)
Eikä taida tullakaan, kun erosin kirkosta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vai ihan tosissaanko kaikki olette olleet omistautuneita asialle? ;)
tänäänkin taas luin juttua itsekkäästä kummitädistä joka ei lomallaan ota kummipoikaa hoitoon.
Ja vaikka ne lahjat olisivat hyviä niin eihän niistä voi kiittää koska muuten särkyy lasten illuusio jóulupukista lahjojen tuojana!
Mietin usein, että ovatko kaikki kummeihinsa tyytymättömät ääliöt täällä palstailemassa vai ovatko vanhemmat nykyään vaan ihan yleisesti idiootteja.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vai ihan tosissaanko kaikki olette olleet omistautuneita asialle? ;)
kun luen täällä tätä lahjavalitusta syntymäpäivien ja erityisesti nyt joulun aikaan. Onneks mulla on vain YKSI kummilapsi. Sittemmin olen eronnut kirkosta, joten uusia en nyt enää voi ottaa/saa.