Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Montako huopaa/vilttiä ja täkkiä teiltä löytyy?
19.07.2006 |
Onkohan meillä aivan ylettömästi niitä, kun kahden ihmisen taloudessa on vähintään 10 täkkiä+huopaa? Olisko syytä luopua jostain? Montako täkkiä pidätte yövieraita varten säilössä? Entä tyynyjä?
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Plus sitten että kaikilla on tietenkin täkki ja tyyny omassa sängyssään. Huopia yms on sitten aika monta, en edes jaksa laskea. Taloudessa 3 henkilöä.