Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Löytääkö joku sen ketjun eiliseltä, jossa joku järjen valo varoitti että
05.01.2010 |
tavalliset sairaalääkärit ovat ENTISIÄ APULAISLÄÄKÄREITÄ!!!
Heh, oli niin hausaa että yritin etsiä, mutta ei löydy. Varsinainen ketju käsitteli jotain muuta sairaalamaailmaan, olisiko ollut keskenmenoon tms. liittyvää asiaa, ja joku Einstein siellä jakoi tällaisia viiauksia. Haku on huono, ei löydy sanalla apulaislääkäri.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa