Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kuinka sijoitetaan lapset autoon?
26.07.2006 |
Eli pieni auto kyseessä. Kaksi turvaistuinta ( 1 ja 3 vuotiaille) ja koroke 6 vuotiaalle. Edessä ei turvatyynyä. 3 vuotiaan istuimen voi asentaa selkä menosuuntaan. Lähinnä kysyn sitä, voiko 6 vuotias pitkä poika istua korokkeella etupenkillä? ja pienemmät istuimissa olevat takana? kaikki eivät mahdu taakse.
jep, tulikohan sekavasti..
Kommentit (2)
istuimen voi laittaa eteen, selkä meno suuntaan. Taidetaan siis sijoittaa lapset siten. Kiitos vastauksista.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
ja sitten tietty korokkeen ja istuimen taakse.