Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Sen jälkeen kun täytin 30
23.10.2009 |
olen joutunut aloittamaan neljä eri lääkitystä. Aiemmin terve kuin pukki. Sattumaako vain ;D
Kommentit (2)
Mulla äiti on kohta 74vuotta, eikä sillä ole vielä mitään lääkitystä. Ei ole leikkauksia ollut, ei sydäntauteja, eikä muitakaan sairauksia. Sairaalassa ollut viimeksi kun synnytti minut 70-luvun alussa.
On hyväkuntoinen, ajaa pyörällä jne. Toivottavasti on periytyvää! Olen kyllä itsekin melkein 40v, ihan terve, ei lääkityksiä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
ja oon ihan romuna ja joudun nappaamaan nappia jos jonkinlaista. Olen elävä muistutus siitä, että ihmisen ei alunperin ole ollut tarkoituskaan elää tämän vanhemmaksi. ;)