Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kellään 16tuuman Tunturi Dragonfly:ta tai Nopsan F1?
04.07.2006 |
Pojalle ollaan hankkimassa pyörää. Onko käytännön kokemuksia noista malleista? Mitä kannattaa huomioida pyörää ostaessa, muuta kuin se että se on sopivan kokoinen?
Ostaisitko itse ns. merkkipyörän vai ajaako saman asian esim. Bilteman mallit?
Kommentit (2)
ehdottomasti kannattaa satsata laatuun
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Ja täytyy sanoa, että poikamme pyöräilyinto ja teho lisääntyi puolella, kun päästiin siitä jäykästä halpismallista eroon. Suosittelen. Siinä 16" ei oo jalkaa, eli se kandee ostaa varaosana, kun sit apparit saa pois, niin pysyy fillari pystyssä. Samoin lukko puuttuu.