Lue keskustelun säännöt.
Uskotko kummituksiin?
26.07.2006 |
Perustele.
En usko, koska yleensä kummituksia sanotaan olevan vanhoissa röttelöissä ja muissa jo valmiiksi pelottavissa paikoissa. Minusta siinä ei ole logiikkaa, miksi ne henget sinne jäisivät hengailemaan eivätkä yhtä hyvin vaikka kauppatorille?
Kommentit (5)
En usko, että ihmisistä jää heidän kuollessaan mitään henkiosuutta maan päälle heilumaan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
http: //www2. hs. fi/klik/webortaasit/
---->> Kummitus kävi taloksi (2.11.2001)
Lähde neljän aaveen jäljille. Silminnäkijät opastavat.
4 mielenkiintoista suomalaista kummitustarina videoo :) Kannattaa tsekata tuo webortaasi :)
niihin nyt voi törmätä vaikka missä. Itse olen nähnyt moisen edellisessä kodissani, kerrostalossa, ja samaan ilmiöön törmäsivät mieheni ja tyttäreni eri öinä.
Muutaman olemme myös onnistuneet kuvaamaan, yhden esim. manner-kreikassa, toisaalta voihan joku sanoa niitten kuvien olevan väärennöksi tai lavastuksia. Joten uskoo nyt kuka mitäkin uskoo. Itse uskon ainakin.