Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotko kummituksiin?

Vierailija
26.07.2006 |

Perustele.



En usko, koska yleensä kummituksia sanotaan olevan vanhoissa röttelöissä ja muissa jo valmiiksi pelottavissa paikoissa. Minusta siinä ei ole logiikkaa, miksi ne henget sinne jäisivät hengailemaan eivätkä yhtä hyvin vaikka kauppatorille?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niihin nyt voi törmätä vaikka missä. Itse olen nähnyt moisen edellisessä kodissani, kerrostalossa, ja samaan ilmiöön törmäsivät mieheni ja tyttäreni eri öinä.



Muutaman olemme myös onnistuneet kuvaamaan, yhden esim. manner-kreikassa, toisaalta voihan joku sanoa niitten kuvien olevan väärennöksi tai lavastuksia. Joten uskoo nyt kuka mitäkin uskoo. Itse uskon ainakin.

Vierailija
2/5 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että ihmisistä jää heidän kuollessaan mitään henkiosuutta maan päälle heilumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset


http: //www2. hs. fi/klik/webortaasit/



---->> Kummitus kävi taloksi (2.11.2001)

Lähde neljän aaveen jäljille. Silminnäkijät opastavat.



4 mielenkiintoista suomalaista kummitustarina videoo :) Kannattaa tsekata tuo webortaasi :)

Vierailija
4/5 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakko, kun omin silmin näkee.

Vierailija
5/5 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

HUI!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän