Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kannattaako ottaa hormonikierukan laittoa varten kipulääkettä? Mitä?
Kommentit (2)
kyllä ollut mitenkään pientä, ohimenevää kyllä. Ekan kerran itkin gynen pöydällä... Seuraavana yönä kouristeli niin, etten ilman lääkkeitä saanut nukutuksi.
Ottaisin lääkkeen. Toivon että pääset helpommalla, lääkärikin sanoi, että olin harvinaisen " vaikea tapaus" , jotenkin 2ahtaat kanavat" tms...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Särkylääkkeen otto kannattaa ajoittaa n. pari tuntia ennen kierukan asettamista.