Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
mitä tekisit munakoisosta?
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
laita siipaleiksi, itketä, huuhtele, leivitä jauho-suola-pippuriseoksessa ja paista pannulla runsaassa rasvassa pehmeiksi. Tulee ihanaa makeansuolaista! :)
Alue: Aihe vapaa
ja marinoisin sen jälkeen v-sipulilla maustettuun öljyyn. Rakastan munakoisoa, harmi vaan että se imee niin paljon rasvaa.
Toinen mihin olen käyttänyt on lasagne. Myös täytetyt munakoisot uunissa ovat hyviä, eivätkä niin rasvaisiakaan. Eli koverrat vähän munakoisoista pois ja täytät esim. jauheliha-munakoiso-vihannesmössöllä, tuorejuustoa ja juustoraastetta päälle.