Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G : Uskotteko, että asuntojen hinnat romahtavat?

Vierailija
13.04.2008 |

Ja jos uskotte niin kuinka paljon arvelisitte romahduksen olevan ja koska se tapahtuu?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulee oikeasti lama, voi muutamia prosentteja, ehkä kymmenenkin, hinnat tippua täälläkin. Laman merkkejä vaan ei ole näkyvissä.

Vierailija
2/7 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä 10% parin seuraavan vuoden aikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muuten, pk-seudulla laskua on odotettavissa eniten, koska juuri siellä nousu on ollut suhteellisestikin suurinta. Pienissä kasvukeskuksissa hintojen nousu on ollut loppujen lopuksi varsin maltillista.

Vierailija
4/7 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

equilibrium on pisteessä, jossa kysyntä ja tarjonta kohtaavat.

Vierailija
5/7 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin niistä hulppeista ökytaloista voi nyt jo olla vaikea päästä eroon.

Vierailija
6/7 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

silti hinnat romahtivat...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös työttömyysluvut olivat huipussaan. Minusta hintojen romahtaminen edellyttäisi tilannetta, jossa on iso joukko ihmisiä, joiden olisi pakko myydä asuntonsa halvemmalla kuin ovat ostaneet. Suurtyöttömyys tai jokin katastrofi ovat ainoat tilanteet, joissa itse näen tämän todennäköisenä.



Romahduksella tarkoitan isoa hinnanlaskua, 10% ei mielestäni ole vielä romahdus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä