Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sponsoroiko sun mies sinua?

Vierailija
03.04.2008 |

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...no joo, meillä on semmoinen sponsorisopimus, jota " avioliittotodistukseksi" kutsutaan. Mäkin sponsoroin häntä.



Vierailija
2/16 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vienyt minut ravintolaan ja maksoi kaiken, kamalaa :P

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliitossa on elatusvelvollisuus, mutta liian suuria rahalahjoja ei saa kuulemma antaa. Ennen avioliittoa ja lapsia taisi joskus suurempi tuloisena " sponsoroida" matkoja yms.

Vierailija
4/16 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten täydellisesti sponsoroi :)

Vierailija
5/16 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavat viisi vuotta minä sponsoroin enemmän, koska mies opiskelee.

Vierailija
6/16 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ulkomailla kotirouvana enkä saa mistään mitään.

Mieheni elättää minut.



..elämä on valintoja täynnä..:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/16 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt eletään aika kivasti, rahaa on kaikkeen tarpeelliseen ja vähän ylikin.

Vierailija
8/16 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kotiäitinä ei hirveästi muita vaihtoehtoja ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/16 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

elätettäviä naisia... ;)

Vierailija
10/16 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoppolalli juo omat rahansa ja sitten vielä minun

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/16 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai oikeastaan ei itse maksa, vaan käyn kaivamassa sponsorointiviikkorahan suoraan kukkarosta.

Vierailija
12/16 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistun pian yliopistosta, mutta en ole vielä suunnitellut meneväni työelämään. Mieheni mielestä minun ei ole pakko mennä töihin jos en halua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/16 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menot suhteutetaan tuloihin ja mies maksaa enemmän kuin minä, onko se miehen osalta sponssausta? Vaiko tasapuolisuutta?

Vierailija
14/16 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


...no joo, meillä on semmoinen sponsorisopimus, jota " avioliittotodistukseksi" kutsutaan. Mäkin sponsoroin häntä.

Täällä kanssa tuo samainen paperi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/16 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan siis oikein hutsupariskunta.

Vierailija
16/16 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä hänen ylipäätään täytyi alkaa selitellä jollekin toimittajalle raha-asioitaan? Antoi itsestään sillä todella hölmön kuvan. Sehän on ihan itsestään selvää että jos naisen tulot on nolla euroa, taustalla on joku elättäjämies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan