Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kätilö vastaa

Vierailija
03.04.2008 |

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen raskaana 12.raskausviikko menossa, ja mulla on ollut tämän tästä tiputteluvuotoa, tai rusehtavaa/punertavaa valkovuotoa.

olen kyllä käynyt joitain kertoja ultrassa ja vauvalla kaikki ok.

tämä on todella hermostuttavaa, kun keskenmeno väijyy mielessä koko ajan.

millaisesta tiputtelusta/vuodosta tulisi huolestua?

Vierailija
2/17 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


olen raskaana 12.raskausviikko menossa, ja mulla on ollut tämän tästä tiputteluvuotoa, tai rusehtavaa/punertavaa valkovuotoa.

olen kyllä käynyt joitain kertoja ultrassa ja vauvalla kaikki ok.

tämä on todella hermostuttavaa, kun keskenmeno väijyy mielessä koko ajan.

millaisesta tiputtelusta/vuodosta tulisi huolestua?

Jos sinut on jo monta kertaa tutkittu, asia lienee ok. aaaaaaaaaaarunsas, kuukautisvuodon kaltainen vuoto johon liitttyyalavatsakipua voi enteillä keskenmenoa. Onnea raskauden jatkumiselle.

klö

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on ollut alkuraskaudessa verenvuotoa, istukka irtoaisi synnytyksessä huonommin/ei ollenkaan? Tällaisesta olen lukenut ja nyt pelottaa, kun vuosin kerran tosi runsaasti rv 11. Keskenmenoa ei kuitenkaan tullut.

Vierailija
4/17 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etooko koskaan se haju ja entä tuleeko monella flatuksia kun ponnistelevat :)?

Vierailija
5/17 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


jos on ollut alkuraskaudessa verenvuotoa, istukka irtoaisi synnytyksessä huonommin/ei ollenkaan? Tällaisesta olen lukenut ja nyt pelottaa, kun vuosin kerran tosi runsaasti rv 11. Keskenmenoa ei kuitenkaan tullut.

Tällaista yhteyttä en ole koskaan huomannut.

klö

Vierailija
6/17 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puudutusaineet tekevät usein sen vapinan.

klö

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/17 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset vastaa tuohon kakka-kysymykseen. Kyllähän sekin on varmaan ihan arkipäivää sinulle. Kiinnostaa kovasti itsellä, kun kuusi olen synnyttänyt.

Vierailija
8/17 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin on ujo kätilö jos ei tänne edes nimettömänä viitsi vastata ihan luonnolliseen asiaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Kiitos!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/17 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kakkaa tulee usin reilusti ja myös ilmaa, aamuyöllä väsyneenä voi vähän etoa, ei muulloin. JOKAPÄIVÄISTÄ SE TYÖ ON.

KLÖ

Vierailija
10/17 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haavani on melkein lonkasta lonkkaan ja ne keiden kanssa olen jutellu ovat puhuneet n.10 cm haavasta kun mulla se on 24 cm!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/17 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hAAVA ON USEIN VÄHÄN LAPSEN KOON MUKAAN JA JOS KYSEISESTÄ KOHDASTA ON LEIKATTU JO AIKAISEMMIN, SAMASTA KOHDASTA LEIKATAAN SEURAAVATKIN,

KLÖ

Vierailija
12/17 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvan ihan ylhäältä nopeasti, eli vauva ei ollut laskeutunut. Tämän synnytyksen jälkeen jälkitarkastuksessa todettiin lievä kohdunlaskeuma ja lisäksi lievät kystosele ja rectosele. Alkuun virtsanpidätyskyky oli olematon.

Voiko edellämainittu synnytys olla syynä näihin vaivoihin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/17 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka synnytys, lapsi oli kyllä iso 4kg, mutta ihmettelen kun kaveri sai n.300g pienemmän ja haava oli puolet pienempi.

Vierailija
14/17 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


vauvan ihan ylhäältä nopeasti, eli vauva ei ollut laskeutunut. Tämän synnytyksen jälkeen jälkitarkastuksessa todettiin lievä kohdunlaskeuma ja lisäksi lievät kystosele ja rectosele. Alkuun virtsanpidätyskyky oli olematon.

Voiko edellämainittu synnytys olla syynä näihin vaivoihin?

eN OSAA SANOA OLISIKO SYNNYTYKSELLÄ VAIKUTUSTA VAIVOIHISI. kANNATTAA KÄYDÄ NYT SÄÄNNÖLLISESTI GYNEKOLOGILLA JA HOITAA KYSEISET VAIVAT KUNTOON.

KLÖ

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/17 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sIINÄ TAPAUKSESSA VOI KYSYMYS OLLA LÄÄKÄRIN TAVASTA JA " KÄSIALASTA" .

KLÖ

Vierailija
16/17 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä saksitaanko sektiossa jotain, kun kovasti kuuli saksien ääntä ja kauhuissani mietin mitä se nyt tekee. Arpi on kovin mutkikas ja kauhee, terkkarikin mainitsi jotain ompelukurssille menosta. Jos se sitten oli sen lääkärin signature tästä leikkauksesta :(

Vierailija
17/17 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensi ke on lääkäri, joka varmistaa tarjonnan, lisäksi samana päivänä on synnytyssuunnittelu synnytyspelon vuoksi. Yksi lapsi aikaisemmin (nyt 10 v) ja synnytys oli pitkä ja ponnitusvaihe vaikea...



Onko minun tämä perätilavauva synnytettävä alateitse vai onko sektio tavallisempaa? Rv 35 menossa ja nyt alkaa jo hermostuttaan :( Synnytyspaikka tulee oleen Tays, jos sillä lienee mjerkitystä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän