Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä olette PUNAISISTA hiuksista?

Vierailija
10.04.2008 |

Ei lyhyistä, vaan ptkähköistä sellaisista? Mikä olisi paras sävy, kupari, kirkas, mahonginpunainen?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan sama onko kyse eri punaisen sävyistä vai kokonaan eri värisistä hiuksista

Vierailija
2/5 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolla Fjällräven-maihari ja hennalla värjätyt hiukset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ole luomuhörhöäiti, ihan tavistyylinen. ap

Vierailija
4/5 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse tykkään melko vaaleasta kuparisesta sävystä. Eikä kaikki punpäät tosiaan ole mitään henna-hippejä, sehän on sitten kiinni täysin muusta tyylistä. Mutta sekin on kyll totta, että ei se punainen ihan kaikille sovi.

Vierailija
5/5 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pitkät punaiseksi värjätyt hiukset enkä niistä luovu, vaikka ne jonkun mielestä olisivat kauheat. Tykkään itse eniten lämpimistä ja aika luonnollista punaisen sävyistä.