Lue keskustelun säännöt.
Heh!
12.12.2007 |
Tulipa taas joulukortti!
On taas kuvaan pitänyt laittaa penskat ja elukat, kynttilälyhdyt ja pöytäkynttilät, penskoilla tonttulakit päässä ja KAULASSA JOULUVALOT!
Ja kuva tietenkin otettu jouluverhoja vasten.
Onko niihin kuviin pakko tunkea aivan kaikkea rekvisiitaksi?
Onhan ne uudet jouluverhot hienot ja näköjään on raskittu Partyliten kynttiläkin ostaa, uudet jouluvalotkin on näköjään ostettu, mutta onko niiden paikka lapsella kaulassa?
Kommentit (2)
Miksi siihen kuvaan pitää laittaa kaikki uudet jutut?
Tuokin kuva olisi kiva jos siitä olisi karsittu rekvisiittaa pois.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kuulostaa täsmälleen niiltä korteilta, mitä minä olen pistänyt..Mielestäni kivempia kun kaupasta ostetut