Ostatteko lapsellenne paljon " turhia" vaatteita?
Siis sellaisia, joita lapsi ei välttämättä tarvitse, mutta ne ostetaan koska ovat kivannäköisiä tms.
Kommentit (6)
Menen vaateliikkeeseen vain, kun tosiaan on pula jostain vaatteesta.
kuten ihania paitoja, mekkoja, housuja ja hienostelutakkeja, ja sitten osa jää pitämättä.poika ei arvosta vaatteita, joten hälle en enää ostele siinämäärin, ostan vain tarpeeseen.
kun olin kotona ja oli aikaa haahuilla kaupungilla. Välillä jotain ihan kahjoakin, kuten 80 euroa maksavan talvitakin, joka sopii vain kyläilyyn yms. " hienompaan" , mutta kun se oli niin söpö.
Joskus jokin vaate jää vähemmälle käytölle isommalla, mutta onneksi toiselle sitten vielä.
Nätisti vaatetan ja tarkka olen, mutta intohimoisesti en osaa lastenvaatteisiin suhtautua.
Mutta yleensä kirpputorilta. Ostan paljon lapsen vaatteita kirppikseltä.
Mutta kotona ollessa oli hyvää aikaa shoppailla. Silloin perheen tulotkin oli aika paljon isommat kuin nyt ja valikoimat suuressa kaupungissa valtavat.
Nykyisin poika on jo sen verran iso, että hänellä on omakin sanansa sanottavana pukeutumiseen. Toki teen vieläkin jotain löytöjä joita ei voi vastustaa...