Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Testin mukaan ovuloin, mutta miksi en huomaa sitä mistään muusta, esim. limanerityksestä?

Vierailija
27.12.2007 |

Minulla on aina ihan kuivat paikat, eli ei mitään valkovuotoa tai limaneritystä. Silti ovulaatiotestin mukaan ovuloin... Kuukautisenikin on säännölliset. Onko tämä normaalia?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkovuoto on aina tosi niukkaa. Ovulaation aikana ei lisäänny yhtään. Kipua ei ole jne. Todistettavasti olen kuitenkin ovuloinut, sillä kaksi raskautta on lähtenyt helposti käyntiin.

Vierailija
2/6 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gynellä kun olen käynyt niin kaikki on kuitenkin ollut aina ihan ok. Samoin papa näyte on puhdas. Silti tuntuu kummalliselta tällainen " kuivuus" .



ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siittiöiden voi olla hankala päästä etenemään jos on liian kuivat paikat. Greippimehua kuukautisten alkamispäivästä ainakin ovulaatioon saakka lasi päivässä lisää limaa. Näin luin kuumeilupalstalta. En tiiä sitten onko kuinka totta, mutta voithan kokeilla.



2

Vierailija
4/6 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ovistestit otin ekaa kertaa käyttöön nyt, kun olemme ajatelleet yrittää vauvaa.

Vierailija
5/6 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kierrosta ei tärpännyt, mutta silloin ei tiennyt ovuloinko edes ja milloin.



ap

Vierailija
6/6 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

limoja tai muitakaan. Ja aika monta kertaa ovis on ollut ihan 100% varmuudella, kun ollaan lapsettomuushoidoissa ja asiaa seurattu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme