Lue keskustelun säännöt.
Palautin mieheni anopille.
18.12.2007 |
Oikeesti, eilen illalla käskin pakata reppunsa ja vein anopin pihaan. En ole perään kysellyt vielä. Katotaan jos jouluna soittelis, kuinka on mennyt.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
tosi hyvä tietää, kiitos ap!