Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Suosittele mita tuoksua ostan miehelle lahjaksi? Ferrari? Beckham? Ei mitaan kokemusta asiasta. Mies on 25v ettei mitaan pappojen hajua kiitos.
Kommentit (2)
aivan tajutonta hyttysmyrkkyä!!!! Elä ainankaan sitä...
Miten olis esim. Issey Miyake semmoi vaalee plo! aika raikas tuoksu... tai Lacostee... yks hyvä on Jean Paul Gaultier tai Hugo Boss??? ei ole pappojen tuoksuja :D Näillä merkeillä siis on hyviä tuoksu vaihtoehtoja!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Ei ole mitään kovin vahvaa ja häiritsevää, vaan tuoksuu raikkaalle.