Lue keskustelun säännöt.
Siis miten lohduttaa kaveria semmosessa jutussa joka on sille nyt maailman loppu vaikka ma oikeasti tiedan etta se ei itsekaan vaikka puolen vuoden kuluttua ajattelis noin? Siis
10.12.2007 |
mitä sanon sille? Että älä välitä, vaikka toinen nyhrää saman tappion kimpussa koko valveilla olo aikansa.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
No älä ainakaan vähättele surua, vaikka se nyt olisikin ehkä ylireagointia. Juttua surullinen ja olo heikko just nyt. Jos teillä on humoristiset välit, pidä tunnelma kaoottisena mustalla huumorilla. Toimii, jos ystäväsi on huumorinaisia.