Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä asioissa olet uusavuton?

Vierailija
17.12.2007 |

Minä en osaa leikata leipää, kinkkua tms. Paloista tulee aina ties minkäpaksuisia ja tosi rumia.



Enkä saa ilmaa punpattua pyöränrenkaaseen. Se ei vaan jostain syystä pysy siellä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä välillä " leikin" uusavutonta, jotta saan mieheni tekemään jonkun asian, jotta minun ei tarvitse. En ole näissä hommissa kovin hyvä, koska olen niin suuripiirteinen:

-makaronien/riisin keitto (keitän aina liian vähän tai kauan)

-perunoiden kuoriminen (kuorin joko vähän miten sattuu tai nysvään ikuisuuden)

Vierailija
2/5 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lattian moppaaminen.. aina joko liian märkä tai kuiva moppi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin lapsuuteni maalla, vanhempani pyörittivät omaa firmaa. Kaikenlaista opin jo pienenä, mm. tulentekoa sekä hitsausta jne. Nyt olen kahden kouluikäisen yh, kaikki sujuu kotonakin ilman ongelmaa.

Vierailija
4/5 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan turha nyt alkaa mua neuvomaan, mä oon kokeillu kaikki mahdolliset ja mahdottomat tavat tehdä sitä muusia. Oon luovuttanu. Sitä paitsi Lidlin perunamuusijauhe maistuu ihan oikealta muussilta!

Vierailija
5/5 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parkkeeraaminen ei ole mun juttu sitten yhtään enkä renkaitakaan osaisi vaihtaa.



Toiseksi mä saan aika tehokkaasti tapettua kaikki huonekasvit. Eli jos jostain haluatte eroon niin tuokaa meille vaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi