Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

S-kauppa taitaa potkia tietynlaiset asiakkaat ulos pankin myötä.

Vierailija
05.11.2007 |

Tai sitten korjatkaa, jos olen ymmärtänyt väärin.



Debit-kortin käyttömaksu on 1,50 euroa kuukaudessa.



S-maksukorttia (siis ei pankin kortti vaan kaupan kortti) ei saa sellaiset, joilla on luotthäiriömerkintä.



Eli kun minulla on luottohäiriömerkintä, en saa S-maksukorttia. Koska taas keskittämisestä huolimatta bonukseni ovat useimmiten 1,50 - 4 euroa, niin minun ei kannata ottaa debit-korttia.



Käytännössä minun siis kannattaa jättää kanta-asiakkuus s-marketissa ja siirtyä Keskon asiakkaaksi. Vai olenko ymmärtänyt kaiken väärin?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan ymmärrettävistä syistä toki, tottakai se antaa tietynlaisen leiman siitä, että asioiden hoito on vähän niin ja näin.

Vierailija
2/15 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida keskittämisessäkään silloin mitään järkeä olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

1000 euron edestä ostoja=5 euroa bonusta.

Vierailija
4/15 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

saanut s-etukorttia millä voi maksaa ostoksensa s-tililtä jos on luottotiedoissa merkintä. S-tilillä olevilla varoilla ostokst maksattaessa ei ole missään tekemisissä luoton kanssa,vaan tililtä maksu. Nyt muuttuessaan s-pankiksi pystyy jo pelkällä kortilla (depet) maksamaan ostoksensa. Onneksi luottotietolakiin on tullut uudistus, maksusäiiriömerkintä on enää 3 vuotta ja jos saatava on maksettu, poistuu häiriömerkintä 2 vuodessa.

Vierailija
5/15 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksukorttia s-tilille.

Vierailija
6/15 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sikäli ei mitään ihmeellistä siinä, että luottohäiriöiset ei S-tilikorttia saa.

Vierailija:


saanut s-etukorttia millä voi maksaa ostoksensa s-tililtä jos on luottotiedoissa merkintä. S-tilillä olevilla varoilla ostokst maksattaessa ei ole missään tekemisissä luoton kanssa,vaan tililtä maksu. Nyt muuttuessaan s-pankiksi pystyy jo pelkällä kortilla (depet) maksamaan ostoksensa. Onneksi luottotietolakiin on tullut uudistus, maksusäiiriömerkintä on enää 3 vuotta ja jos saatava on maksettu, poistuu häiriömerkintä 2 vuodessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/15 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaan aikaan perheessä oli muitakin asioita, jotka aiheuttivat monia ylimääräisiä rahanmenoja. Työttömänä olin pari vuotta. Sittemmin olen saanut töitä ja palkkani on moninkertainen hoitajiin verrattuna:) Luulisi, että kaupalle raha kelpaa, mutta näköjään ei kelpaa kuitenkaan.



Maksukortti ei ole luottokortti, joten siinä mielessä siihen ei pitäisi vaikuttaa luottotiedot. Siinä vain ei ole tarkistusta, onko tilillä rahaa vai ei ja siksi sitä ei voi saada.



Mutta alkuperäinen kysymys oli kuitenkin se, että näköjään ei kannata enää olla S-marketin kanta-asiakas, kun siitä ei ole mitään hyötyä. Ehkä en saa plussapisteitäkään paljon, kun ostokseni eivät valtavia ole (ei ole autoa ja ruokaostokset opin työttömänä tekemään todella minimin mukaisesti), mutta ei S-marketistakaan enää ole minulle hyötyä. Ennen parikin euroa ylimääräistä (varsinkin kun olin työtön) oli ihan kiva lisä.



tv. ap

Vierailija
8/15 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksat s-kortilla enemmän kuin tilillä on rahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/15 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista voi aina sopia velkojien kanssa.



Vierailija
10/15 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

höylätä yli varojeni, jotenkin myös luullut ettei se ole mahdollista.

T:16

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/15 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


saanut s-etukorttia millä voi maksaa ostoksensa s-tililtä jos on luottotiedoissa merkintä. S-tilillä olevilla varoilla ostokst maksattaessa ei ole missään tekemisissä luoton kanssa,vaan tililtä maksu. Nyt muuttuessaan s-pankiksi pystyy jo pelkällä kortilla (depet) maksamaan ostoksensa. Onneksi luottotietolakiin on tullut uudistus, maksusäiiriömerkintä on enää 3 vuotta ja jos saatava on maksettu, poistuu häiriömerkintä 2 vuodessa.

Vierailija
12/15 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina voi sopia, jos on rahaa millä ne sopimuserät maksaa =O)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/15 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kysymys luotosta, vaan varojen varmennus päin peetä.

Vierailija
14/15 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten on parempi että luottotiedot menee, jos on elänyt yli varojensa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/15 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta meinaa poistuu se, että voit nostaa kassalta käteis S-kortilla. Kaikkien asiakkaiden kortit vaihtuvat joku Debit tai Credit korteiksi. Ja ne on ilmaisia ainakin vuoden 2008 loppuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä