Lue keskustelun säännöt.
Näin unta av:sta
16.12.2007 |
Unessani aihe vapaallekin oli tullut rekisteröitymispakko ja kaikki av-mammat olivat raivoissaan anonymiteetin menettämisestä. :)
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
hirvee painajainen.