Lue keskustelun säännöt.
kehtaatko käydä lapsesi kanssa stockalla äp-vaatteisssa?
Kommentit (4)
Sehän olis aivan kauheeta.
Oikeesti me ei käytetä äp-vaatteita koskaan missään. No, okei myönnetään, kerran oli vaunu-unilla äp-toppapuku päällä.
Ne jotka joutuu käyttämään niitä ei varmasti kyseisessä kaupassa asioi.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
vauvanvaatteita, että ehkä äippäpakkauksen kamat ei ole niitä joita ekana vauvalla käytän, kun viimeisin pakkauskin on vuodelta 2003.
Mä en muuten myöskään koe, että mun ihmisarvo ja itsetunto ois kauheasti hetkahtanut sen mukaan kummassa asioin enemmän, Stockalla vai Myyrmannissa. Enemmän se on riippunut kulloisestakin asuinpaikasta.
Äippäpakkauksen vaatteet oli meillä lähinnä kotivaatteina. Osaa ei paljoa edes käytetty.