Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kehtaatko käydä lapsesi kanssa stockalla äp-vaatteisssa?

Vierailija
04.11.2007 |

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äippäpakkauksen vaatteet oli meillä lähinnä kotivaatteina. Osaa ei paljoa edes käytetty.

Vierailija
2/4 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän olis aivan kauheeta.

Oikeesti me ei käytetä äp-vaatteita koskaan missään. No, okei myönnetään, kerran oli vaunu-unilla äp-toppapuku päällä.



Ne jotka joutuu käyttämään niitä ei varmasti kyseisessä kaupassa asioi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvanvaatteita, että ehkä äippäpakkauksen kamat ei ole niitä joita ekana vauvalla käytän, kun viimeisin pakkauskin on vuodelta 2003.

Vierailija
4/4 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en muuten myöskään koe, että mun ihmisarvo ja itsetunto ois kauheasti hetkahtanut sen mukaan kummassa asioin enemmän, Stockalla vai Myyrmannissa. Enemmän se on riippunut kulloisestakin asuinpaikasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme