Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko naisen kropasta päätellä onko synnyttänyt vai ei?

Vierailija
09.12.2007 |

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen monia ihan tavisnaisiakin, joiden kroppa on pysynyt täysin ennallaan lasten tulosta huolimatta. Se on kiinni kudostyypistä, tuurista, lapsen koosta, imetyksestä, itsekurista jne. ja tietty siitä, onko aikaa ja rahaa satsata helvetisti siihen, ettei rupsahda, kuten noilla mallitytsyillä on.

Vierailija
2/13 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja alapäästä, mutta sinne nyt harvoin vastaantulija katselee.



Rinnat eivät välttämättä muutu mitenkään imetyksessä/raskauden aikana, iho voi olla aivan yhtä kimmoissa kuin ennenkin, varsinkin nuorilla, eikä kaikille tule raskausarpia. Ylipaino on naurettavin asia joka laitetaan äitiyden piikkiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omani ainakin palautui ihan yhtä tiukaksi kuin mitä se oli ennen synnytystä.

Vierailija
4/13 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

alapäällä, ainakin jos saisi testata peräjälkeen, mitä nyt ei varmaan useinkaan tapahdu. monella raskauden huomaa mahanahkasta joka on venynyt. just oli cindy crawfordin kuvia viime viikolla biksuissa joissa näkyi tämän mallin venynyt masunahka 2 lapsen jälkeen.

Vierailija
5/13 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo raskaus muuttaa kohdunkaulaa ja emättimen pituutta/mallia.



Kyse ei siis ole tiukkuudesta naiset hyvät :).



Gynekologi ei ehkä kiinnitä huomiota synnyttäneen ja synnyttämättömän alapään eroihin muissa tutkimuksissa.

Vierailija
6/13 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon paremmassa kunnossa kuin monet teinit mahamakkaroineen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/13 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

no niitä kuviahan muokkaillaan jälkeenpäin vaikka kuinka, että sinänsä ei voi aina päätellä. mutta hoikkahan voi olla tottakai lasten saamisen jälkeenkin. monet mallit jne käyvät synnytysten jälkeen plastiikkakirurgilla juuri mahanahkaa jne korjauttamassa.

Vierailija
8/13 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahanahka on varsin tiukka, ei myöskään arpia. Mutta vatsa on hieman kuopallaan navan kohdalta, siitä luultavasti huomaa että olen synnyttänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/13 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieskin sanoo, et parempi vartalo kuin tosi monella naisella kenet tietää, joilla ei ole lapsia. mulle ei tullut raskausarpia, imetin aika vähän aikaa niin tissit ei roiku ja mahan olen saanut treenattua

Vierailija
10/13 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En millään tahtonut uskoa työkaveriani äidiksi :) Luulin n. 18-vuotiaaksi, mutta ikää olikin 28 ja 10-vuotias lapsi. Hänestä ei ainakaan näy mitenkään päälle päin että olisi voinut synnyttää.. Eikä näy monesta muustakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/13 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


mieskin sanoo, et parempi vartalo kuin tosi monella naisella kenet tietää, joilla ei ole lapsia. mulle ei tullut raskausarpia, imetin aika vähän aikaa niin tissit ei roiku ja mahan olen saanut treenattua

Vierailija
12/13 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi niin et sain aivan hirveän määrän raskausarpia, koko mahan yli ja kylkiin isoja tummanpunaisia viiruja. Eivät oo juuri haalistuneet vaikka lapsi on jo 7 kk. Painoa oon saanut pudotettua ok ja ei sitä paljon edes tullut mut noi arvet on järkyttävät. Eipä oo mieheni kertaakaan sanonut mua alasti nätiksi enää, mut miksi sanoiskaan kun oon iljettävän näköinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/13 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi oma kultainen mies tykkää vaan ja rakastaa minua tälläisenä. Lapsi on jo 1,5v ja ei ole arvet juuri haalistuneet. Tai alkuun olivat punaiset ja nyt ovat sinertävät, tosi ällöttävän näköiset. Ja niitä on paljon. Mutta on se lapsi silti tän arvoinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä