Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
miksi täällä jotku ihmiset on niin hirveän ilkeitä?
Kommentit (3)
Tai sitten ne on vaan sydämettömiä itsekkäitä paskoja.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Voi vastata samaan ketjuun monella eri tyylillä ja toisaalta haastaa miettimään asian eri puolia. Silloin voi vastata ilkeästikkin vaikkei itse edes ajattelis niin. Helppo vaihtaa kantaansa kun ei edes nimimerkki näy.
Alue: Aihe vapaa
Nimettömänä ja kasvottomana sen kehtaa tehdä paremmin kuin oikeassa elämässä.