Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hormoonikierukan laiton jälkeen vuoto vaan lisääntynyt, mites muilla?

Vierailija
10.07.2006 |

Kohta kierukka jo vuoden ollut ja vuoto kestää aina 10 päivää, tosin niukasti, mutta sidettä joutuu pitämään. Ennen kierukkaa vuoto kesti 4 pv, josta kaksi oli runsasta. Onko muilla käynyt näin? Luulin, että vuoto loppuisi kokonaan, mutta ei :(((

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan