Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Dyykkaus

Vierailija
15.12.2007 |

Käytiin eilen illalla lasten kanssa läheisen kaupan roskiksilla ja löydettiin paljon syömäkelpoista ruokaa (mm. fileesuikaleita) Tuli hyvämieli ja joulukin on pelastettu.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukaan on dyykkauksen myötä tullut mm. työtuoli, kengät, fleece-takki, matto, kirjoja. Kaverini on löytänyt lipaston, vaatteita, käsintehdyn itämaistyyppisen pikkumaton.



Mutta yhdelle tutulle oli joku vanha täti käynyt riehumaan (tuttu tonki roskalavaa), että kun roskat eivät ole tutun ei hän niitä saisi viedäkään. Mä olen aina ajatellut että omistussuhde päättyy siinä vaiheessa kun tavat laitetaan roskikseen.

Vierailija
2/4 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ulkonahan on niin hirveä helle...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti löytynyt tosi hyviä tavaroita ja huonekaluja. Viimeksi löytyi esim. uusi Mex:in huivi (paketeissa ja laput paikoillaan), avaamattomassa paketissa teräksinen juoma mikseri/drinkki sekoitin, valokuva kehyksiä, lasten vähän käytettyjä merkkivaatteita ym.

Vierailija
4/4 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli eihän ne ole syömäkelpoisia.