Lue keskustelun säännöt.
Sellon elixia?
Kommentit (2)
Monipuoliset tunnit ja kiva tunnelma, ei tarvii jännittää.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisäänMonipuoliset tunnit ja kiva tunnelma, ei tarvii jännittää.
Mun mielestä on todella mukava paikka, lapsiparkissa hoitajat todella
ammattitaitoisia. Laitteet helppokäyttöisiä, ohjaajat mukavia.
Mä itse käyn tuolla ja en pahaa sanottavaa löydä :)