Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mitä tarjottavaa 1v. synttäreille?
01.09.2007 |
Vieraita on tulossa n. 20.
Itse tekisin kaikki tarjottavat. Mitä ehdotatte? Suolaista ja makeaa
Kommentit (3)
tai jotain landepaukkujen makaronisalaattia heh heh
Laita vaikka graavilohi- ja paahtopaistiwrappeja ja vihreää salaattia.
Jäkiruuaksi iso hyvä täytekakku ja suklaata.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Hyydytettyjä suolaisia kakkuja 2kpl. (lohi ja kinkku)
keksejä, kakku, pullia, kääretorttu.
Alue: Aihe vapaa
kinkku/kasvispiirakkaa tai pizzaa tarjoile paloina kylmänä, makaronisalaattia