Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko mielestänne ok laittaa päiväkotiin kohta 4v ja 2v 3kk ikäiset?

Vierailija
07.09.2007 |

Siihen olisi vielä vuosi, mutta alan jo miettimään, jos ensi syksynä yrittäisi johonkin kouluun tms hakea. Kuopus olisi silloin 2v3kk, toisaalta olisin halunnut hänet hoitaa kotona 3v asti, mutta kun ne koulut alkaa yleensä juuri syksyllä, niin pitäisi varmaan harkita noin pienenä päiväkotiin laittamista? Esikoinen on menossa nyt 3-vuotiaana osa-aikaisesti päiväkotiin, ns virikehoitoon ja se tekee hänelle takuulla hyvää, mutta kuopus on ainakin nyt vielä melko arka. Tosin tilanne varmaan vuodessa saattaa hyvinkin paljon muuttua. Tiedän että monet laittavat jopa alle 1v ikäisiä päiväkotiin, mutta itselleni jotenkin on hirveä kynnys viedä pieni hoitoon...Vai olenko nyt itse höpsö jos en raaskisi 2v3kk ikäistä laittaa päiväkotiin???

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkaistui ja reipastui nopeasti ja hoitopaikka on hyvä, ei mikään säilytyspaikka.



Tätähän ei saa täällä sanoa, mutta minusta hoitoon meno teki vain hyvää lapselle.

Vierailija
2/2 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni oli vuosi sitten vähän sama tilanne. Lapsi oli 2,5v.

Pahalta tuntui viedä lapsi hoitoon...tottakai, mutta opiskelujen aloittaminen tuntui tärkeältä.

enkä ole katunut. Lapsi sopeutui alkuvaikeuksien jälkeen hyvin hoitoon ja tykkää olla siellä.

Onneksi opiskelijana voi joustaa helpommin. Päivät eivät välttämättä ole niin pitkiä, saattaa olla ylimääräisiä vapaapäiviä jne. riippuu tietysti opinnoista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla